En ny Bloggare på nätet är här

Hej hej alla bloggare och välkomna till min blogg;P

Jag tänkte börja berätta lite om mig själv. Jag är tjej på 17 sommrar som går 2:an media på NTI Esklilstuna!
Jag bor i en byhåla med min familj och min hund Diezel på 7 månader! har även pojkvän.. Ja de va väl det intressanta om mig xD

Jag kommer i min blogg visa bilder eller filmer som jag själv och mina vänner tagit som jag vill Hissa en aning. Även skriva om mina åsikter som jag vill hissa eller dissa!

Favouritbilden!


Tagen en Hannibal i sommras titta in hennes blogg vet ja!

Hannibaljoker.blogg.se


jag har varit med om lite oturliga saker som har hänt mig dessa senaste veckor!
jag har precis kommit tillbaka till skolan från en vecka lov och 4 veckor praktik på församlingshemmet.

* Jag var hos tandläkaren förra veckan. När jag skulle öppna dörrarna så var dom jätte sega! så när jag var klar hos tandläkaren och var påväg tillbaka så såg jag en lustig liten knapp bredvid dörren, så smart som jag är trycker jag på den för att förvänta mig att dörren ska öppnas automatisk! Men gjorde den det NEJ! Ist så märker jag hur hela avdelningen slocknar! Det var grymt pinsamt, tur var jag där så sent så det satt inga untanför som satt och vänta på att komma in. men min tandläkare kom förbi, till mitt försvar säger jag "oj, ja trodde de va dörrknappen" Då peckar hon på väggen mitt emot där jag ser dörrknappen gömd bland minst 10 andra knappar och saker. -.- PINSAMT!

*Under tiden jag vänta på att läkaren skulle komma förbi efter hon tämnat in bilderna på rönken så upptäckte jag att tandläkarna börjat med flour flux på "bag in the box" ;) Bild kommer senare:D

* Igår stod mamma och jag och bakade lussekissar när min mormor kom förbi. Just då stod mamma vid matbredaren och vispa degen. Då fråga mormor om den var ny?, Mamma svarar mamma lite skämtsamt "Nja den fick vi nog när vi gifte oss". Då säger jag "Är du säker fick du den inte när du fyllde 50?" Hahha mamma blev inte så glad med tanke på att mamma bara är 42xD Eller va de 42:S Hihi (A) Aja jag mena iaf när hon fyllde 30 (A) ^^ Tur är min mamma så snäll :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0