Godmorgon!

Godmorgon alla morgonpigga bloggare!

sitter i skolan på svenska, Ska skriva om "min egen namnhistoria" men var bara tvungen att skriva ett litet blogginlägg så man kan komma igång.

Om ni vet någon fakta om mitt namn som kanske inte jag vet så skriv gärna ;) Mitt namn är Denize för er som kanske inte förstod dexD

min kväll igår var inte så värst rolig. Jag är konfirmerad sen ungefär 3år tebax och går nu "vidarutbildning". Vi har en ungdomsgrupp för oss som redan konfirmerats men fortfarande vill lära oss. Varför jag skriver "vidarutbildning" är för att vi kanske inte alltid lär oss mer. Det bilr lätt att prästerna låter oss gå ner till ica och hyr en film som vi kollar på och käkar lite godis osv. Men tro mig kul har vi. För er som bor i åker länna så har Församlingsbladet kommit ut där jag längst bak i häftet skrivit lite hur det är på församlingshemmet och hur det är att vara medlem i svenska kyrkan. Men snälla ja ber er kolla inte på bilden på mig ^^ Ignorera den bara!

Men det var inte riktigt det jag tänkte skriva om. Men tro inte nu att bara för att jag är kristen så kommer min blogg bli tråkig, då har ni fördomar som ni bör tänka efter;)

När jag träffar människor första gången brukar dom fråga vad jag gör på fritiden. Och ja jag har mycket för mig för jag är väldigt social. ;P

Nä men gårdagen var väldigt tråkig till kvällen. Jag gick till församlingshemmet för att träna till lucia. När jag kom dit var allt som vanligt. Tills Lotta (som var min handledare på min praktik) kom och lämna min utvärdering av min praktik. Jag blev förvånad när jag öppnade lappen och fick de dessa svar!

Hur har det fungerat att ha en praktikant på företaget/ i organisationen?
mkt bra

Omdöme avseende aktuell praktikant?
mkt gott

osv. Skit tråkiga svar!! Sen när jag såg vem som skrivigt under blev ja ännu mer förvånad. De var chefen som skrivigt och förstår inte varför han kommentera de med tanke på att jag knappt var med honom! Ville att lotte skulle skriva.. -.- trött jag blir på honom så nu tänker ja streka med att inte gå dit på torsdagar längre-.-

Aja skit i de nu kommer Dagens Bild:D

Diezel och Gizmo

Detta är de små liven som lyser upp ens vardag. Diezel är min vovve och är världens gulligate!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0