Hellojsan nu är jag på topp med åsikter!

Länstrafiken
Dissen till länstrafiken sörmland säger jag bara:O! Förra veckan när jag och Hanna skulle åka hem från skolan satt vi på E-tuna bussen mot strängnäs. När vi väl kom fram upptäckte vi att bussen till åker åkt utan oss:O! DVS att bussen från e-tuna var typ 10 minuter sen och bussen till åker åkte 2minuter för tidigt:S Dumma buss säger ja bara:O! Sen idag när jag och Angelica skulle av dragspelsbussen var vi vist lite sega ut då stängde bussgubben dörren och åkte vidare, men som tur är vänder den nästa busshållsplast och åker typ samma väg tebax. Men bara för de så åkte den gbubben minst 5 minuter försent-.-

BLÄ BUSSEN! Lär er att konversera med varandra och sluta rök! De tar dyrbar tid:O!

Sj

Dom gör mig så otroligt arga! Ni anar inte hur mkt pengar Sj får in dagligen! Har ni tänkt på att ni betalar skatt till sj! Plus att ni måste batala för att åka med sen!
och så menar dom att vi ska åka tåg för att värna om naturen! HALLÅ! Man har ju inte råd att åka tåg 100kr för att åka till stockholm! det är ju sjukt! så mkt billigare och samåka!
Sen inte bara att dom lurar oss på pengar, otrevliga är de också! Vet inte hur många gånger man fått dagen förstörd för att personalen är så otrevlig. Även fast det inte är mig dom skriker på. Dom tar alla som idioter, Sj ska ju göra så alla är "så enkelt" och "Så billigt" LURENDREJERI säger jag bara!!
Minns en kvinna som satt på tåget och hade köpt ett kort så man kan betala hur många resor man vill ha, De hon inte viste va att de kunde gå ut. Då stod kontrollanten och var jätte ortevlig mot kvinnan! Som desutom inte var bra på svenska.
SKÄMS säger jag bara SKÄMS! MEN! det finns även personal (har bara träffa två en så länge) som är jätte trevliga! De va unga och kvinnor! PLUS till dom! Och de andra i personalen som är treeeevliga!

Mohaha MUF!

Sen vill jag bara säga LOL till muf (ModeraternasUngdomsFörbund) För deras "film kapanj" för sjukvården! xD ni måste se den även om ni inte är intresserade av politik för killen gör verkligen bort sig^^
han snackar om att de inte är jämnställt på sjukhusen pga att när han fick ligga på sjukhuset så var de ända han kunde läsa en tant tindning och på tv fast det bara hem till gården! FÖR DE FÖRSTA! Akta dom med fördomar! + va fan har det med jämnställdhet och göraxD
Kolla in videon på http://www.muf.se/tubeit.php?m=http://www.youtube.com/v/ZTFz2LQrAa4&id=213

Haha tro mig detta blir inte första gången jag kommer trycka ner politiken;) Dagens politik är LOL!


Mohaha hade fotomys med en kompis igår och här är bilden som även blivigt dagens bild ;P
Linn

Lite nice blev den hon har färg i ögonen xD aj^^
Nja de gick inte så bra för ja blev galen på min kameraxD men men^^

Nä nu har jag bloggat klart för det här inlägget dags att spela Age of empires!

Kommentarer
Postat av: linda

MUF ÄR LOL! ^^

2009-12-09 @ 09:19:34
URL: http://lindabergs.blogg.se/
Postat av: hannibal

BRA SKRIVET! :D

2009-12-09 @ 14:03:28
URL: http://hannibalthejoker.blogg.se/
Postat av: Kim

haha diddi har kommit igång :P

2009-12-09 @ 22:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0