Helloooo!!

Sitter i soffan med stelfrusna fötter ^^ Kallt är de ute :D Men synd och klaga nu när äntligen snön är här!

Satt och lata lite hemma idag när jag plötsligt kom på att jag hade SSU möte i strängnäs :P (SSU= Sveriges socialdemokratiska ungdomsförbund) oj!Tur va var de en halvtimme kvar innan bussen gick :D
Vi satt och planera lite till helgen om lite aktiviteter vi ska göra (A).
aja ointressant de ja ville komma till var att efter mötet drog jag och Pierre (ordförande i strängäs kummun SSU) till tågstation och väntade på bussen hem. Då satt vi och snacka lite då han sen berättar att han haft tanke på att kanske sluta som ordförande. Så vi snacka lite om vem som han ville skulle ta hans plats isf. Då nämnde han att han tyckte jag skulle passa! och att jag skulle tänka efter om de skulle vara något för mig.
FATTA! Fan va bra ja skulle göra kommunen! Haha grymt ;) så jag satt och tänkte hela bussresan hem vad ja skulle göra:P

Aja Jag är brunett nu iaf;) Emma färga håret på mig igår:P är väldigt nöjd vill bara klippa mig sen är ja nöjd:D
och kanske färga underhåret svart:P

Nu är jag jätte seg och väldigt trött. Sitter och tittar på bones, fy fan va snygga ögon han har va heter han nu igen :P..... Aja ni vet nog vem ja menar^^ han som spelar angel i buffy and the vampire slayer.. Juste Booth ! GRRR säger ja bara:O!!

Ingen som känner att dom vill bli medlem i ssu:P ?? Ta kontakt med mig då;) tro mig roligt har vi :D och du får mycket att säga till om som kan göra en chans att ändra kommunen:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0