Självkänslan suger!

Blä mitt självförtroende är väldigt lågt just nu:/ man känner sig bara så jävla äcklig. Även om man duschar så känner man sig ändå inte ren. Du vill ut och springa och förlora minst 80% av din vikt :/ men att du ändå känner att du inte räker till..

Juste! Btw skriver de nu innan ni läser! Vet ni varför det oftast blir bråk mellan tjejer! För de finns folk med starkare och folk med svagare självkänsla. De med svagare blir lätt svartsjuka utan att de vet om de. och de med starkt lever bara på och går bara över de små hinderna.


Kolla nyss på playboy mansion. där alla har "perfekta" kroppar och ursnyggthår med ett gulloigt leende.. Kalla de fake om ni vill men man blir fan avundsjuk :/  Men klart man vill vara snyggast av de snyggaste okej inte för att få all uppmärksamhet utan för att för en gång skull känna att man har någonting man kan vara stolt över..

Mitt självförtoende går upp och ner hela tiden och jag blir less på de.. Ena sekunden tittar jag på svenska hollywood fruar och bara känner hur ilsk man blir på Anna anka som sitter och påstår att hon har en snyggare kropp en än 17 åring i sverige.. och att tjocka människor är egoister att dom inte bryr sig om sina pojkvänner o blablabla.. Aah men anna anka konstigt att folk har sex med lampan släckt och vill använda täcket när du kommer med dina åsikter.. snacka om att hon är blind för verkligheten. Men sen så behöver man inte gå så långt för att höra dess åsikter. Blir bara så less på hur samhället är beroende av utseendet.. För de blir dominoefekten av de hela. Klagar en på sin kropp fortsätter den andra.. aja ja är iaf less på min vikt även om de kan verka som om ja har världens självförtroende så har ja inte alltid de. Bara de att jag gillar inte att klaga framför alla andra.

Men iaf de ja skulle komma fram till är att jag får fobi att kolla på filmer som amarican pie, playboy mansion och till och med porr med min pojkvän.. för jag mår så himla dåligt och skäms som fan för att jag ser ut som jag gör!
Sen blir det ju inte bättre när man ser alla sina polare växer upp och är så sjukt snygga!!! om ni inte vet vilka ni är så räcker de med att jag säger att är ni min vän så menar jag er!

Men de kan nog bygga på att jag hellere ser insidan än utsidan. Eller jag ser mer insidan som utsidan.

Passande bloggbild!

Vissa dagar är bara inte lika bra som vissa andra, Alla är vi lika värda..

min stavning suger förlåt med det får ni stå ut med xD  Vill bara tacka för mig och sov gott söta små bloggare ! och glöm inte bort att alla är unika på något sätt och alla har vi något vackert!! (ävenfast vi alltid inte kan se de, eller ens röra de, eller känna de)


Kommentarer
Postat av: erika

vännen, du är vacker precis som du är. lita på det. <3

2009-12-21 @ 01:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0