Snart 2010...

Dagen är här, dagen innan 2010, sista dagen av 2009. På det nya året hoppas jag att lilla landet lagom kan få stora förändringar, Och förhoppningsvis hela världen.

Moderaterna kliver ner, Sverigedemokraterna växer upp och vaknar. Socialdemokraterna lyfter sina rövar ur sina sängar och inser att de inte är dom som bestämer längre, och att de inser att man måste kämpa för att få något gjort i denna värld.

Hoppas alla arbetslösa och sjukskrivna får en chans att få ett normalt liv igen. Och alla egoistiska och rika människor inser att de inte är ensamma i denna värld!

Sen hoppas jag att de kan bli lite skillnad här i välden SVERIGE ja säger bara såhär... Vill ni bli de som U.S.A precis försöker ta sig ur vill ni hamna i de så visst rösta ni då på moderaterna.. Men vill ni ha rättvisa rösta då på något lite mer smartare! Vi vill ha allmän sjukvård i sverige!

Hoppas mammas knä blir bättre på något mirakelsätt. Och pappas företag glider på som smorda chokladbollar^^
min äldsta bror trivs i sin lägenhet, och att hans bil inte blir stulen igen... Andra bror hittar jobb han trivs med. 
För alla mina familjemedlemar har 2009 inte varit ett höjdarår, men får hoppas att de ändras.

För mig har 2009 varit lite anorluna, Har hittat en underbar kille, har en hund som gör varje mörk dag väldigt mkt ljusare! Har funnit borttappade vänner! Och även skaffat nya :D


Kanske man kan kalla de mål :P
Under 2010 kommer följade saker hända för mig!
* 11 mars min hund fyller 1år!
* förhoppningsvis få sommarjobb kommer bli jätte kul!
*Börja sista året på NTI!
* 31 Juli: Jag blir 18 !


Saker som ja hoppas kommer hända!

* Börja träna, äta bra. gå ner i vikt.
* Skaffa helgjobb.
* RÖSTA!
*resa bort.

Juste måste bara berätta kort var och handla i stockholm i måndags fick massa för pengarna! Synd bara att de mesta på rea är verkligen kläder som dom haft på lager som ingen vill ha:S synd..

Dagens bild

Jag älskar verkligen den där bilden. Tog den till ett skolarbete. Den är photoshopad med färgerna.
Men jag tycker verkligen händer speciellt manshänder är verkligen vackra.


P.s Saknar dig Leslie! Hoppas du har de kul i Nybro! <3


GO FORTSÄTTNING PÅ ER!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0