TJOOOOOOOOOOOO!

God eftermiddag folket!
Har spenderat min helg med min korkade pojkvän... Som nu sitter bredvid och mobbar mig för att jag bloggar.. Snacka om att vara avundsjuk! Har spelat age of empires nyss sjukt kul man fastnar verkligen i de!.


Jag och min pojkvän har precis startat en tävling med två av våra goda vänner Emma och Kim. tävlingen går ut på att ha sex på "vågade ställen". Ja de va dom som bad om de och nu ska vi slå dom!!

Jag är iaf på de! min pojkvän tittar bara konstigt på mig! men vill inte han vara med får han väl skylla sig själv;)

Bakade pepparkakor igår:D Jätte fina bilder kommer sen;)

Dagens bild btw;)

Min hund som valp!


Lucia träning i morgon.. inte pepp alls-.-

Men nu tjatar saken bredvid med seeees !

pussett!<3

Kommentarer
Postat av: Jenna

Hahah de låter jätte kul o spännande "sex på vågade ställen" :D

Gillar din bild som du har på din header :) <3

2009-12-06 @ 09:17:41
URL: http://jennaoberdieck.blogg.se/
Postat av: Emma (sysslingen)

söt är du denize :)<33

2009-12-06 @ 21:07:38
Postat av: En av mot deltagarna (kim)

haha vi kommer att vinna =D

2009-12-06 @ 22:40:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0