Nytt 2010 börjar precis som 2009 sluta

Gott nytt år på er alla bloggare! Hoppas ni haft ett riktigt kul När ni firade Nyår!

Ja hade de sådär gick lite upp o ner. Men bortsätt från ett kast självförtroende så var nyår en höjdare!
Firade med några kära och nära vänner.

Har tänkt efter lite.. Hur fan ska man överleva i ett förhållande med en kille som är helt Fixerad av kvinnor när en själv har så kast självförtroendeoch har mängder av komplex så man knappt kan sova om nätterna utan att skämas..:/ De går inte antingen så håller man käften och mår så kast som man mår pga svartsjuka, Eller så berättar man för killen hur de är som bara tycker man är töntig, eller om man ber om att snälla gör de inte
(aah exempelvis dricka) Då tar man typ bort killens "fria liv".
Men vafan så stort problem ja har med svartsjuka fick ja liksom inte bara sådär.. De fick ja genom dåligt självförtoende och en hel del förhållanden du tror du lever i en fantasivärld med underbara saker.. Men sanningen är någonting helt annat.
Jag känner bara hur paranoid jag blivigt efter alla dessa år utan tillit, Kan inte ens lita på en själv längre..

Som sagt jag har varit med om en hel del seriösa förhållanden som killen varit otrogen i som man senare fått reda på:/ och de flesta har de inte varit en brud utan oftast flera:/ Man blir paranoid för man fattar inte vad man gör för fel. Och känner sig bara så värdelös och skyller allt på sig själv.. typ exempelvis jag lät honom inte gå på krogen varje helg som han ville, eller jag lät han inte vara kriminell, jag är för ful, jag är för jobbig.. o ju mer o mer de blivigt med de ju mer o mer hatar jag mig själv..
För tro mig.. ja njuter inte av att säga till min kille när jag exempelvis inte vill att han ska dricka hela tiden.. Ja vill att han ska få göra vad han vill, För de är de kärleken egentligen ska vara. Du ska kunna släppa kopplet utan att han springer iväg.... Men min syn på äkta kärlek har alltid varit en Fairytail... Och ju mer tiden går desto mer tror jag inte på den drömmen om den perfekta kärleken.. när man ens själv inte ens i närheten kan vara "perfekt".


ni som är otrogna borde verkligen stanna till och tänka efter :/ för tro mig lättare att du dumpar den du är förhållande med och hittar än annan. för de gör så sjukt ont att bli offer..
Jag har alltid sagt att ja hellre blir nedslagen rent fysiskt än den psykiska smärtan man genomgår efter ett sviket och förvirrat brustet hjärta...

Som ni kanske räknat ut är de en deppdag idag. Prata med min käre vän Therese igår om hur mycket jag tröttnat på livet jag känner mig helt enkelt uttråkad, Men då kom vi fram till stt sätta olika nya mål för oss själva som exempelvis åka iväg på ett äventyr, Och börja träna så man får bättre hälsa och komma i form. Skaffa körkort skavi satsa på. Träffa fler nya vänner och vän med gammla.

Ja tror att om man bara verkligen vill är nog egentligen nästan allt möjligt men då gäller det att tro på sig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0