En tugga av lycka.

Dina ögon lyser av solens utstrålande nedgång. Jag ser än de ljusa i dina ögon. Jag trodde aldrig jag kunde känna såhär. En svag vind av ånger sveper genom mitt hår och viskar i mitt öra att de än inte är försent.
Du vände din varma blick mot mig och log. Jag hoppa närmre, jag snudda din hand, la min arm över dina axlar.
Din blick plötsligt försvann för en sekund, Du titta ner i marken. Jag tog din hand och lade den mot mitt bröst. Du titta in i mina ögon. Jag förstod att du viste. Du var inte den ända.

En jordgubbe kan lätt torka en tår eller två.


Att skylla på annat är ett dåligt val. En ny dag i morgon en anna dag igår, En ny tid varje sekund en ny stund att lämna. Ett nytt tillfälle att älska, glömma och förlåta.

Jag får stunder då jag älskar varje ögonblick, doften av sommarblommor, färgerna av morgonsolen, värmen efter kylan, dagen efter natten.

Det är sant när jag säger att jag saknar dig, Du är en pusselbit inom mig.

E-tuna bron
Denna bild tog jag till ett skolprojekt. Älskar färgerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0