Så trött på naiva människor som inte kan ta ställning för sina handlingar...

Blir så sjukt arg på en person som jag kanske inte gjorde världens snällaste sak emot. Men pga hans naiva handlningar så gör han det bara värre för sig själv..

Jag är bara sjukt irriterad just nu.. någon måste ju ha berättat ... vemf*n är så j*vla dryg och berättar om en sån sak. tror du inte jag själv kan berätta! jag skäms fan inte längre för min handling.. Du förtydligar bara att allt du sagt varit en ända stor lögn! Du är precis som alla andra ! FUCK YOU! Du va seriöst min bästa vän! trodde du inte va som alla andra men du va värre!!! -.-       

Trött på att aldrig bli tagen på allvar alltid bli tagen förgivet så jävla mycket ja vill säga dig men du gav mig inte ens en chans. Så många chanser jag har givit dig! Du visar mig ingen respekt så varför ska ja visa dig..

FATTA! Du betyder inte längre ett skit för mig.. Du är bara ännu ett av mina stora misstag....

Ja du vet vem du är synd bara att du aldrig läser min blogg.. men tro mig får ja chansen att prata med dig så ska ja förtydliga det jävligt noga för dig så att du förstår på ditt naiva språk!

..... Kalla mig H*RA men jag kan iaf stå för vad jag har gjort !






*-Daniel du ska veta vilken underbar person du är. Tack för att du stöttat mig och funnits där när ingen annan haft tid. <3


Min tid är över nu har ja fan stått ut med tillräckligt med skit.... Nu är det min tur att leva mitt liv med mina regler!
FTW!<3

Kommentarer
Postat av: caroline

rock on baby! jag står här bredvid dig hela tiden.

looooooooooooooooooooove <3

2010-03-29 @ 09:10:10
URL: http://bbbborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0