Ett två tre.

Jag steg ur min kropp och titta ner. Det jag såg var en vilsen själ, En kvinna utan mod utan drömmar. Alla minnen har skapat hat och vrede. Jag stanna till och insåg att jag blivigt någon jag alltid hatat. Jag är maktberoende, jag vill ha allt om inte mer. Jag har tappat kontrollen helt på vad jag säger. Jag talar innan jag tänker.
Jag är ute efter hämnd. Jag har blivigt blind av hat. Jag talar om de människor som blir blinda av avund. Människor från den grå massan..
Jag har blivigt än av dom.

Jag är inte längre någon udda. Jag är som alla andra..
En gång i tiden handla allt om er. Mina drömmar byggde på eran lycka.
Vad hände... Jag har plötsligt tappat förtroendet till allt och alla.. varför..


300 blommor växer utanför ditt fönster. från ditt hus han du se världens mening. De höga träden med frukter och blom. en sjö full av underliga djup, de höga berg av förväntan. en äng lång av guds vackra tavlor. 

Allting förändras. Allting dör ut. jag är inte längre din nalle, Jag är slampan "next door".

Vad fan hände...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0