Sex är livet i meningen.

Att känna allt eller att inte känna någonting alls. Jag har inte riktigt kommit fram till vad som känns bäst. Finns tydligen inget mellanläge. Folk har konstaterat det, Jag är öppen som en bok men ingen förstår sig på vad det står. Är texten kanske osynlig, för den kan inte vara så svår att förstå. Jag vill aldrig älska någon som älskar mig åter.. Det är vända kort nu.

Att inte älska någ
on är det fel. Jag har tappat sympatin för människor, jag bryr mig men jag känner inget.

Dåliga, dåliga, dåliga dag. Kan du vekligen bli värre.

En känsla av lust och olust. Vill inte röra mig. Jag trodde dagarna kunde radera dig ur mitt minne. Men när jag ser dig vill jag bara slänga mig på rygg och låta din lust göra vad du vill. den toma känslan inombords... Att ingen förstår dig. Jag har många gånger sagt.. Bli aldrig kär i mig. Ska de tvingas bli ett faktum, låta det gälla alla.. Älska mig inte. Är det kanske därför mitt hjärta springer efter dig. För att jag vet att du aldrig kan älska mig, Bara låta passionen präglas över oss båda.


Han kalla mig underbar. Mitt huvud skrek bara låt mig va, Jag vill inte bli älskad.

Jag vet vart jag står, men du hittar mig aldrig.sluta leta.

Allt handlar bara
om sex. Inga känslor bara passion, men den starka bandet hittar man inte hos alla, det är skillnaden mellan mig och en slampa, eller player. Jag knullar inte vem som helst.

Det är så jag känner
och så jag vill leva.

Det är inte längre en känsla det är en faktum.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0