Sluta ge mig hopp och drömmar....

Tro hopp och kärlek.....

"Lär dig livets stora gåta älska glömma och förlåta."
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad."


Som att plötsligt få reda på att ens förebild är en påhittad seriefigur. Som att pussa en groda och hoppas på att det ska bli en prins.

när ska man lära sig sluta hoppas, sluta drömma.

Jag har en baktanke med nästan allt jag gör... Folk förstår inte de..

Det du gav mig ligger i sjön just nu, där allt annat känslolöst krimskrams ligger. Din tystnad säger mer än tusen ord. Jag begär inte mycket, bara att vara omtyckt..

jag tittar ut ur mitt fönster, där nere ser jag en gata så grå av sten och smuts. Tiden står stilla, inte ett ända ljud. Bara vinden igen.. den vill att jag vänder om. jag stirrar blankt ner i marken för att återta andan.


Jag gillar att ge mer än att få, sån är jag.. Jag tror någonstans att om jag ger nästan allt! så kanske jag iaf får lite tillbaka de lilla jag behöver! Kärlek... Det ända jag begär är att du ska bry dig om mig som om du kan våga då älska mig..

Det känns som jag begått ett stort misstag.. Det fans faktist än som varit där för mig och bevisat sin kärlek...  Han smsar när han vet att jag behöver de.. Men ja lämna han pga att jag inte lita på honom.. jag kände mig nästan älskad... jag har nog aldrig kommit så nära tidigare... Ibland känns det som han förstår mig. han ser igenom mig. Men han accepterar inte mitt liv. Men vad vet han, en bondpojk.. Det är nog ännu än synvilla mina ögon sågärna vill tro.


Ingen är pålitlig.. Alla drömmar går i kras när ingen förstår.. Varför kan ingen förstå..

Varför använda kniv? Dina ord sårar mer...

Jag älskar mina gosedjur.. för dom vet att jag älskar dom, så ibland älskar de mig åter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0