Jag är inte den rätta för min rätta...

Jag vet inte vad som är upp och ner på mig själv.
Ska jag tvättas ut och in eller bara som jag är.
Tål jag mer än 40 grader....


Dina ögon kontrollerar vad det är jag ser i och med mig själv... Jag ser ingenting med mig själv.. Antingen ser du mig inte eller så blundar du.. Vet du om detta eller låter du ditt positiva jag tala till dig.. Från en början såg jag dig som perfekt, men nu blir jag bara rädd.


Den där värmen från dina armar, de där tonerna i mitt hjärta, den underbara doften... Vart är jag..


"försökt visa dig med blicken men det är inte mig du ser. Den här platsen är nån annas, jag måste hitta ut."
"Jag har försökt ge dig hela skulden fast jag innerst inne vet att den är min."
"Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut."


Vad är saknad utan förlust... Vad är smärta utan lust.. vad är ångest utan kärlek..


Vem fan är jag och vad gör jag här... De säger att de är en period, en kort tid i ens liv.. kort och kort.. 5 jävla fucking år och ingen jävla skillnad mer än nu vet jag innan hur fucking ont de kommer göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0