hatar att hata, älskar att älska, hatar att sakna, älskar att bli saknad.

Om minnet bestod av endast alla fina dagar, så skulle mitt liv aldrig gå vidare. varje dag finns du då i min saknad..

Hur ska man gå vidare från någon man älskat, enkelt.. Minns bara alla dåliga stunder och håll det för dig själv.
Men hur ska man gå vidare från någon som varit perfekt.. Där det inte finns några dåliga minnen..

Dessa höstdagar kväver mig. Varje kärlek startade med en höst. Då man fortfarnade var nykära.. då man fortfarande var två..
Jag har en saknad för alla jag än gång älskat.. Alla hade någonting som byggde mig till den jag är..
Alla leenden vi hade tillsammans har jag så länge dränkt med sex, sprit, ångest och ny förälskelse..
Bara du kan berätta vad som finns där inom dig.. jag hoppas det är kött och blod min vän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0